APPY ANNIVERSARY AYAH DAN IBU


Hari nie 04/08/2009 genap 3 tahun ayah dan ibu iman mendirikan mahligai bahagia.... Iman sebagai anak mendoakan semoga ayah dan ibu kekal hingga ker akhir hayat, dan dapat menghadapi segala dugaan dan cabaran alam rumah tangga nie sebaik yang mungkin....ayah ,ibu iman sayang sangat keluarga kita....Moga ikatan perkahwinan ayah ibu akan tetap kukuh hingga ke dalam syurga.........

So malam nie ayah & ibu nak celebrate kat mane? hehehe mesti bawak iman kan..mane leh tinggal iman, kesian kat iman..iman nak duduk ngan saper...ibu ngan ayah mesti x smp hati kan...hehehe tapi pepun kiter tgk jer,iman dapat ikut ker x malam nie..." Ya Allah heharap dptlh iman join ayah & ibu celebrate anniversary diorg.....;p"




Free Signature Generator


AYAH & IBU KAROKE

Mase nie iman xde kat rumah, ikut mak ngah dan mak long...eeeee asik merayap jer iman erk, so ibu bukak pc sbb nak study, sesambil tue berkaroke ngan ayah...hahahaah iman jgn jelez erk.....

Dah memacam lagu ibu menyanyi ngan ayah, tp bila tang lagu dangdut ibu ajak ayah karoke smbl menari ayah refuse lak....hahaahah sajejer lepaskan tensen ibu y tgh nak wat assgnment nie....

Oklah...anak ibu dah lek, nak smbg study...
Free Signature Generator




IMAN TERASA NAK TAG ORG LAH...

Hehehe kali nie iman nak tag org lak, asik kene tag jer kan...so sesape y kene tag tue sila lah jawab erk....Syarat²nyer xdelah sesusah mana, juz syarat biasa jer....

1st of all - kepada y kene tag, mcm biasalah copy badge " Vespa Blogger Award Friendship" di atas untuk di letakkan di blog anda....

2ndly - Link / Ceritakan kembali siapa yang memberikan award nie kepada anda

3rdly - Setiap blogger mestilah nyatakan 10 fakta dan hobi anda

Lastly - Anda perlu pilih 6 penerima award & seterusnyer nyatakan nama anda di blog anda....

Sebab iman yang di beri manda untuk menghadiahkan award nie, dengan segala hormatnye iman serahkan award nie kepada penerima - penerima y selayaknyer....tahniah di ucapkan kepada

i) Acik zura
ii) Acik Ena
iii) Acik Idah
iv) Acik Chugie
v) Acik Zila
vi) Acik Shumie
vii) Acik Ease
viii) Acik Lizz

Hope acik-acik semua sudilah terima awars y x seberapa dari iman y mewakili ibu iman nie erk....











Free Signature Generator






IBU BALIK UMAH JAP

Td lunch ibu lari balik umah kejap, bukan sesuka...tp mak long mintak tlg amik dia, dia ade urgent kes, kereta dia atuk dah pinjam bwk lek kg...
B4 lek, ibu singgah Petronas BRP jap isi minyak, pastu teringat anak ibu kat umah, ibu sinngah mcD belikan bubur,ialah atin xde umah, tkt acik sue x sempat nk masak utk anak-anak kat umah tue.....

Smp jer, tgk mak long baru nk antar abg nami g sekolah...so ibu masuk umah bg bubur,hehehe hilang penat ibu jap, sementara tunggu mak long balik dr antar dan amik anak dia sekolah, ibu suapkan iman dan rauqah bubur, manja anak ibu nie, x lepas dr dukungan ibu pun, asik duduk kat riba ibu jer...ibupun sesambil suap tue terangkanlah kat iman, ibu lek nie kejap jer sbb nak antar mak long g keje, nnt ptg baru ibu lek semula...muka anak ibu dah berubah...hehehe pastu bila ibu mintak nk suruh iman salam ibu, mulut bijak nie sibuk jer ngomel, xlehlah..xyahler...hehehehe penat gak ibu memujuk....alhamdulillah smp mase anak ibu sudi gak hulur menyalami tgn ibu, siap peluk cium gie....
ibu dah smp opis nie, terasa rindu lak kat telatah anak ibu nie...cepatlah kul 5, ibu nak lek, peluk , main ngan anak ibu nie....





Free Signature Generator



SEBENTAR DI TESCO SHAH ALAM

Semalam petang iman g tesco shah alam...g ramai² seluruh ahli keluarga Kamarul Adnan, tp ade gak badan berkecuali, biasalah 2 org pakcik iman...paksu xde g tasik kenyir, pakcik lak nak lek putrajaya...so xdelah join kitorang. Mestilah kitorang g dgn van nippon express pak long...heheheeh...Punyerlh riuh dlm van dgn suara kitorang y bebudak nie....nasib pak long jenis x kisah....kalau x mesti mggu pemanduan pak long...

Smp tesco dlm kul 5 lebih kot, x memborongpun, juz utk jenjalan...cuci mata....tp memasing adelah sorang satu troli, wlpn x penuh tp terbang gak lah atleast RM100..hahahah...Ibu belikan iman selipar baru satu, pastu dgn buku. Ibu bagi kak rauqah satu, ialah kitorang kan nak masuk kelas esok....erm mamcam manelah agaknyerkan....Dlm kul 7.15 kitorang dh bergerak keluar dr tesco, dr pergi smp balik, pak long asyik tersalah jalan jer..ingatkan nak cepat, rupenyer jalan y di pilih pak long wat kitorang makin lambat...hehehe ktorg ok jer sebenarnyer, tp nak long lah kesian sbb mak long keje malam.....

Singgah solat maghrib jap kat hentian elmina, dan teruskan perjalanan pulang kami....hehehehe. Smp jer rumah semua serbu, nak tgk per y di beli, ade x kudap²...ibu lak ade beli nugget, terus goreng nugget...erm tgh penat + tgk tv ntah rancangan per, mmg sedaplah....memasing masuk tdo awal ari nie.pas mkn, ibu tukarkan baju tdo utk iman. terus ibu ajak masuk bilik tdo......



Free Signature Generator

CAMERA IBU....

Uwaaaaaaaaaaaaaaaa camera ibu rosak, ibu baru jer nak isi gambar anak ibu dlm blog nie, tp dah rosak lak...dan y wat rosak tue lak ayah iman...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dah ler mahal ibu beli.....tapi ibu nak marahpun x sampai hati semalam bila ayah tunjuk muka sedih dia...tp ibu mmg nak guna camera tue utk wat assignment ibu....uwaaaaaa tensen...iman tolong ibu iman camno nie....

Tapi ibu no choice, ibu mintak ayah ganti gak camera tue...hehheheeh so kiter tunggu jerlah erk..;p


Free Signature Generator

PEMANDU PEREMPUAN....

Ari nie ibu tgk satu xcident kat jln short cut nak ker sg buloh, erm....sebenarnyer ibu dah tau ade xcident sbb mak long lek keje mlm inform ibu pg td...so ibu relax jer...heheh wlpn mak long kate dh start jam....mls ibu nk kuar awal² hadap jam....on the way g keje, tgk xde jampun...tp still nmpk 2 biji kereta y blum di alihkan...leh kate teruk gak kondisi 2 biji kereta tue......

Erm...pemandu dia mesti lah perempuan, laik satu kereta xtaulh lelaki rasenyer pemandu dia, tp saper y salah ibupun x tau....Erm, ok kiter stop pasat xcident tue, ibu nak marah satu pemandu wanita @ perempuan nie, dah tau nk singgah beli makan kat tepi jalan, ikutlh lane kiri, nie pergi ikut lane kanan watper...nasib x menyebabkan kemalangan..kesian moto tue kene break kecemasan....eeee mcm manelah org x marah pemandu wanita, dah mcm nie perangai dan cara pemanduannyer....

So kepada pemandu² wanita kat luar sane, termasuklah diri ibu, jgnlah kiter sendiri menyebabkan diri kiter di maki dan di perlekehkan pemandu lelaki...nnt kiter gak y terasa hati...xdelah ckp pemandu lelaki tue bgs, tp biasalah org akan nmpk perempuan nie mcm² skit kan...so kengkawan
" BERHATI-HATI DI JALAN RAYA & INGATLAH ORANG YANG DI SAYANGI"



Free Signature Generator