HAHAHA ANAK IBU NIE MMG GEN LAH...;p

Semalam pas lek keje ibu terus amik mak long kat umah mak long, ingatkn mak long jer ,rupenyer semua ade...singgah beli ais blended jap...memula ibu x rase nak ice blended tue, tp tgk perisa kat situ nak trylh capucino dia....erm sedap, wlpn xde lah sesedap mcm kat coffe bean ker starbucks ker...tp sedaplah gak.....

Smp jer kat umah atuk, ibu tgk iman xde kat umah...erk manelah anak ibu nie g, xperlh ibu take a rest kejap pastu ibu nak mandi...kepala ibu dah berdenyut sangat....pas mandi anak ibu dah balik, rupenyer anak ibu g ngaji....hehehe sayang anak ibu....ibu tny iman, iman ngaji dah smp mane? alif...ba...ta...sa.... iman terus jawab thor,hahaahahah laiklah ibu geram, dh smp thor rupenyer.... Erm...ice blended tue ibu ade simpan skit utk anak ibu, so terus ibu bg kat iman, suka lah sangat anak ibu nie....

Dlm kul 6.30 mak long ajak teman g amik abg ngah...erm sbnrnyer ibu x laratpun ade, mlspun ade, tp pk mak longpun bkn kuat sgt sbb mkn ubt...ikut jer lah.....nmpk jer ibu naik kereta...semua meluru ke dlm kereta...termasuk ayang ibu nie....Masuk jer kereta,punyerlh riuh dlm kereta tue, mcm van sekolah lak ibu rase....ibu duk depan , anak ibu lak duk belakang...agaknyer rase rimas kat belakang anak ibu nak ke depan...tp x lepas....hahahaha ibu ngan mak long dah gelak²....ialah anak ibu x lepas nk lalu kat tetengah antara tmpt duduk ibu ngan mak long...semua org lepas...kecuali anak ibu....ibu try nk tlgpun xleh....hahaha anak ibu nie mmg genlah....iman lak dh terjerit bu!bu!, ibu lak leh gegelak ngan mak long...sbbkan kwsn terhad, terpaksalah ibu trunkan dulu sit ibu, pastu baru amik anak ibu...kelakarlah anak ibu nie...tp ibu x kisah....janji anak ibu sihat, biarlah "gendut" mcm manepun...

Smp umah jer, semua melepak depan tv, mcm penat sgt, ibu lak mintak tlg mak long urutkan kepala sbb tetibe terasa denyutan tue kuat sgt....uwaaaaaaa x thn tol, tp kene thn gak...mak long lak xnk sbb anak anak ibu xde depan mata......eeeeeee diorg nie suka sgt nk menyakat anak ayang ibu nie, erm...nmpk jer iman, terus mak long tlg picitkan kepala ibu, iman lak x phm pepe ingat mak long tgh buli ibu, terus g kat mak long babab mak long, pastu tarik rambut ibu...hahahahahah ibu terus gelak....mak long per laik terus rangkul iman, terus cium² anak ibu, laiklah terjerit anak ibu....cian ayang ibu nie.....




Free Signature Generator

3 comments:

Zura said...

geram plak aku ngan iman...gggeggegegegegge

zh-ena said...

family aku plak pggl umairah dak debab..terima ajer la

iman dh makin nakal kan..entah bila la jumpa ko ngan iman kan

iman said...

zura - hahaahah nnt ko jumper dia, mesti dia mcm budak baik jer ra...x nakalpun...

ena - itulah na, padahal 1 kg jer, tp nak jumpernyer punyerlh payah....