BUAH DARI KAMPUNG@KG

Semalam ayah bawak lek buah² dari kampung....hehehe tok iman dari Pahang pesan buah kat pak ndak iman.....erm ade memacam buah, ade durian, rambutan, manggis, cempedak....ialah kan ayah x lek kg, so tok kirimkan lah kat pak ndak......Iman naik kereta ayah erm...menyusuk bau buah²an tempatan....Baru jer ayah letak mcm semut ktorg hurung buah² tue, heheheh al maklumlah atuk iman y kat sini xde dusun, so kitorang mcm "perak" skit bila dpt memacam buah....Nak tunggu dusun tok nasir, baru berbunga....so tiap kali ade jer buah²an yang menyinggah umah atin nie mmg akan habislah....heheeheh...Erm mmg sedap kan buah²an tempatan nie......gambar nie amik dr google jer...hehehe nanti letak gmbr kitorang melantak, ade yang meleleh air liur laks...;p

P/S : "PERAK = JAKUN"





Free Signature Generator

2 comments:

Zura said...

ini pun dh terliur...

iman said...

heheheh...sedap tau acik zura