JALAN² CARI MAKAN...

Sebenarnyer tetibe tekak ibu teringin nk mkn mee kari, walaupun ibu bknlah penggemar mee ,tp nie lah kesan tgk blog mama aqish, terus terasa kat tekak nak mkn mee kari...Ibu tny kat semua member ibu nak mkn mee kari kat mane sedap, member ibu ckp kat the curve, tgk jam...alaaaa dh lewat sgt nk merayap smp sane, so ibu sabar diri menahan nafsu, mkn soto sup jer kat ani sup kat damansara damai...Nmpknyer kalau dh gaji mlm nie, ibu nak ajak ayah ngan iman teman ibu g the curve lah, ibu belanja.....harap² kenelah ngan tekak ibu nie...kalau x kene gak kenelah nyusahkan mak long...hehehehe masakkan mee kari utk ibu.

Ibu g mkn td ngan acik zila, heheheh sejak ibu pregnant kan iman laik, acik zila nielah jadi peneman setia ibu , melayan nafsu mkn ibu..akhirnyer berat badan dia y naik melampau...ibu?????? still maintain g. Pepepun thanx zila sebab temankan aku mkn, sepanjang ko cuti dulu, nafsu aku mmg xdelah meluap mcm nie tau, skrg nie rase nk mkn pepepun...aku rase appy dan enjoy jer....hahahah kiranyer ko tue pembuka selera aku lah....Esok nk makan per lak erk...hehehehe

NIE LAH ACIK ZILA, PENEMAN + PEMBUKA NAFSU SELERA MAKAN IBU...

P/S : AKU AMIK GMBR KO KAT FRENDSTER...
Free Signature Generator


2 comments:

Zura said...

eloklah klau zila jd pembuka selera ko...sejuk mata memandang muke zila...hehehe

iman said...

hahahaha...sejuk sgt