PAGI YANG HENING.....

Pagi nie hujan turun, sedapnyer tdokan....kena lak peluk iman, terasa mcm peluk bantal...heheheh dapat lak balasan pelukan drp anak ibu, laiklah ibu rase mcm malas nk datang keje, layan iman laik best....tapi ibu ada tanggungjawab y perlu ibu dulukan....dengan perasaan y teramat malas, ibu bangun dr katil, lepaskan pelukan iman...Walaupun ibu sedar ibu dah terlewat bangun sekali gus terlambat nk g keje, tp pergerakan ibu masih perlahan....selesai mandi jer, tgk anak ibu masih lena di ulit mimpi...elok tgh ibu pakai baju , anak ibu dah merengek mintak di tepuk + di peluk, terus ibu angkat letak kat kerusi depan dengan atuk sbb kalau ibu ikut kehendak anak ibu nie, confirm ibu x ke tempat kerja.....heheheeh alasan jer kan...

Sampai jer kat opis, ibu lewat seminit jer dari waktu y sepatutnyer ibu masuk...erm bos ibu lak xde, cuti kot....tak tau ibu nak wat per kat opis nie, so ibu cr bahan utk mengisi mase lapang...dah bosan, ibu update blog anak ibu nie...ibu rindulah kat anak ibu nie, geram ngan kemontokan badan iman tue, keletah iman tue, kenakalan dan kebijaksanaan iman...semuanyerlah pasat iman ibu rindu.....adush miss u so much lah dear....


Free Signature Generator

3 comments:

Zura said...

klau dpt peluk budak montok masa tido best nie....

zh-ena said...

cuti pun bagus kan hehehhe

iman said...

zura - hahah taupun ko ra, mmg rase best jer... x same mcm peluk org besar

ena - kalaulah leh cuti na, dah lame aku cuti