TAG FROM ACIK CHUGIE...

Erm...acik chugie sorrylah, ibu x bnyk amik gambar mase ngandungkan iman, sbb ibu kate ibu malu....hahaha ibu iman nie mmg pelik skit.....tapi adelah 2-3 gmbr y iman dapat cecurik amik ,tapi gambar nie semua ibu dgn kengkawan ibu....ibu nie mmg ntah pepe lah...amik gmbrpun malu....tp nanti kalau iman bakal dpt adik, iman suruh ibu amik dr cnfm ibu pregnant erk....
Nie gambar ibu mase acik chugie bertunang, erm mase nie berapa erk usia kandungan ibu, dlm 7 & 8 bulan kot...hehehhe
















Niepun same gak time acik chugie tunang...mase nie x nmpk sgt mcm ibu pregnant...sbb tgk perangaipun x mcm dah nak jadi ibu

















Nie lak gambar mase kawan kolej ibu kawin...mase nie kandungan ibu dah berusia 8 bulan lebih rasenyer....








Nie lak gambar mase rumah baru acik ena, time nie x nmpk sgt perut ibu, tp kandungan ibu dah nak masuk 7 bulan...










Ini jwe iman leh bagi acik chugie...hehehe sbb ini aje y ade...tp iman janji pasni kalau ibu pregnant g, iman upload kat sini...tapi xtau thn bila lah....hahahaahah


















3 comments:

chugie said...

heheh..thanx coz sudi jwb tag tu ek iman.. len kali suh ibu amik gambo bebanyak k. :D

ZH - Ena said...

hah apa lg iman suh la ibu iman n ayah iman g honeymoon buat bby..tapi iman kena tggl ngan nenek la tak blh ikut..

confirm pas nie iman akan dpt adk..

iman said...

relax ler acik ena, iman nie baru bertatih...pastu bf g, cianlah kat iman...nnt iman nak bf sape....bglh iman mase dan leh jaga diri sendiri dulu.....iman tggu acik ena lah....