APE DAH JADI KAT IMAN......

Hehehehe xde pepun jadi kat iman.....cuma skrg nie iman di jangkiti demam selesema dan batuk yang agak teruk, tp ibu & ayahdah bawak iman g jumper doc, dan doc kate semuanyer ok, cuma mungkin keadaan cuaca y buat iman lmbt baik.....erm alhamdulillah. Berat iman bertambah, tinggi iman mengikut graft y sepatutnyer...heheheh ibu dah risau sgt, sbb iman mmg kureng makan, tp susu 3 hari hbs satu balang tinggi...

Minggu lepas iman tak kemana²pun, juz duduk rumah jer sbb semua ade kat rumah atin, anak² atin berkumpul, dah meriah, memasing mls nak merayap kemana²,gpun ibu kene sakit pala.kesian ibu...semalampun ibu mc laik,kesian ibu, nk g klinikpun x larat , kene tunggu ayah lek keje bawak ibu g klinik......

Mlm plak ayah bwk iman g beli basikal...heheheheh nnt iman upload gmbr basikal baru erk, ayah beli 2, satu utk letak kat umah, satu g letak kat umah atin,erm pastu ibu beli botol susu baru utk iman, btl lame ibu nak lupuskan...hehehe serba baru lah iman......erm semalam g the store nak cari baju iman sbnrnyer, tp xde y menarik kat mata ibu....heehhe ibu nie nmpk jer simple, tp fussy sgt sbnrnyer....:D

Hehehe itu jer y terjadi kat iman.......nnt kalau iman rajin iman akan upload gmbr terkini iman erk.....;p

6 comments:

Zura said...

pe bende nye mah

iman said...

XDE PEPE ACIK ZURA.....BC JER

Zura said...

wahhhh...dpt basikal baru...sonok nyeeee....nti nk tumpang balik keje leh...?

zh-ena said...

dah dpt basikal bary yea..pas nie blh la pusing dlm rumah dulu utk prctise..pastu rempit kar luar plak

iman said...

erm....hehehee dlm umahpun imah dah cube aksi rempit, tp kene mrh ngan ibu, ibu kate kalau mcm nie x smp sehari rosaklah basikal iman tue....hehehe

iman said...

acik zura nk tumpang g keje?ibu nak pnjm g kedai depanpun lum tentu iman izinkan....;p