IBU IMAN DEMAM....

Dah 2 hari ibu iman x keje, sebab ibu demam...sebenarnyer ibu start demam ari sabtu malam laik, tp xlah teruk, juz panas badan jer....ari ahad lak ibu ade kelas, kene lak pepagi subuh tue atuk ngan atin wat kenduri sambut puasa...jemput org masjid jer...agaknyer dengan badan x sihat + kenduri, so badan ibu makin penat...lelaik ngan keadaan ibu sekarang y makin sarat.......Ari ahad tue mase otw g antar ibu, ibu dah ngadu kat ayah, ibu x larat...rase mcm nk pitam jer....tp kene gagahkan diri gak sbb ade quiz....kesian iman tgk ibu. Ptg amik ibu, mmg tgk muka ibu dah pucat lesi, makngah ngan mak long suh ibu g klinik,sbb risau....bkn satu nyawa tp 2 nyawa, ibu ckp tggu isnin....tgk mcm mane...

Isnin, ibu mc, yes!yes!hahaahah iman mmg sukalah sbb ibu ade rumah, so leh bermanja ngan ibu...iman ngan ibu bgn awal, dlm kul 8 lebih, pastu mandi, sarapan...ibu bawak iman smbg tdo lek...ibu kate , ibu x larat..tgh hari skit baru g klinik.....Dlm kul 12.30 ibu bgn, iman kalau dah tau ibu ade rumah...mmg leh tersedar kalau ibu xde kat cc iman...so bila dh sesiap semua, ibu bwk iman ngan kak rauqah jer ikut ibu, sbb nk amik mak ngah kat sekolah terus g klinik.....sebenarnyer nak cek up iman ngan kak rauqah sekali, tp mase smp klinik pakar kekanak tutp laks...so cek ibu jerlah...erm ibu kene wat CTG utk adik iman...hehehehe mmg huru haralah bilik labor room tue di buat iman ngan kak rauqah...ibu y tgh wat CTG pun, asyik ketawa jer...nak tgk ketepatan jantung adik imanpun payah....tp pepun alhamdulillah adik dan ibu sihat...selamat dr penyakit y merbahaya sekarang nie....

Semalam ibu mc laik,badan ibu mmg lemah ler....bgn awal,sbb xleh tdo ibu kate...x selesa...ialah mungkin sbb badan ibu mcm tue, tmbh lak dh start gatal tekak + selesema...kesian ibu, iman nak buli ibu pun mcm x smp hati ( tp buli gak ler sesikit...hehehehe)...Patutnyer ibu dah start keje...tp ibu lanjutkan mc ibu, kesian ibu......esok ibu kate ibu keje...erm......bosanlah....




Free Signature Generator

1 comment:

Zura said...

erm...leh x aku bg komen cm nie je...