SHOPPING GHAYE

Korang semua dah habis shopping ghaye x? semalam iman, ibu, ayah and mak long family g the store cari baju ghaye....pergh ramailah manusia...nak cr parkingpun terpaksa 2x pusing.Diorg nie berbuka kat the store kot, heheheheh. Memula ibu ayah cr baju iman dulu, dah siap baju iman, cari baju baby laks...hheehehhe tp baju baby x bnyklah...mungkin sbb musim perayaan so diorg bnyk kuarkan baju utk perayaan jer...sales mmg x ingatlh, walaupun xdelah hebat sgt, tp oklah...hehehehe. Beratus gak ler ibu ngan ayah hbs, tp baju ibu ngan ayah x beli laik...ibu kate minggu terakhir baru nak shopping utk ayah& ibu.

Dalam kesibukkan tue, ibu terlupe nak sambar sehelai baju kurung iman, walaupun tok dah tempah baju utk iman, tp sbb x balik pahang thn nie, so ibu mcm risau x smpt dpt jer...hehehe nmpk gayanyer ade can laik iman nak berjalan nie...;) The store niekan satu jer kelemahan dia, dah tau ramai org bukak lah kaunter bayar tue bnyk skit, nie ade ker bukak satu jer, mmglah pnjg berjela org beratur, smp pintu dah tutp separuh, tp org masih ramai laik.....eeeee pk-pk kanlah erk.

2 comments:

Zura said...

biaselah tue...makin ramai makin sikitlah kaunter dia bukak...so pepaham lah krg balik yee...hehehhe

zaza said...

imah.. mall kat kb, banyak yg dibuka!! Tapi, panjang gak kena beratur!! Musim perayaan memang camni!!